Brand Management C 7.5 hp

Om kursen

This course is delivered by focusing on a number of issues such as:
• the concept of brand management including themes such as brand assets (awareness and association), brand concept measurement and brand strategies and brand equity;
• conceptualisation and operationalisation of customer-based brand equity (CBBE) model as having a general applicability, and to show that its relevance is not restricted only to traditional consumer markets, but may prove equally important in services and industrial markets as well;
• answering questions pertaining to many of the main issues facing brand builders and managers, such as: should brand determine business strategy, or vice versa? What impact do new technologies have on brand management and consumer relationships? How is brand management different in the physical and virtual worlds?
• Also to be illuminated in this course is recognition of the fact that brand management aims to provide value to both consumers and firms. For more information please visit www.hig.se

Kursplan

Litteratur

Anmälningsinformation

Behörighetskrav

Marknadsföring B

Urval

Högskolepoäng

Webbanmälan öppnar cirka en månad före sista anmälningsdag.

När du väljer att ansöka till en kurs kommer du till Antagning.se där koden för din kurs kommer vara förifylld.

Mer om antagning på Antagning.se

Ansökan

Start
Studieform
Veckor
Anmälan
Hösten 2019
Distans
201946 - 202003
Studietid: Dagtid
Antal platser: 10
Studieort: Ortsoberoende
Anmälningskod: HIG-11165
Undervisningsspråk: Engelska
Studietakt: Halvfart
Våren 2020
Distans
202014 - 202023
Studietid: Dagtid
Antal platser: 10
Studieort: Ortsoberoende
0 träffar
Anmälningskod: HIG-21165
Undervisningsspråk: Engelska
Studietakt: Halvfart

*) Webbanmälan på antagning.se öppnar cirka en månad före sista anmälningsdag.

Publicerad av: Veronica Liljeroth Sidansvarig: Veronica Liljeroth Sidan uppdaterades: 2018-03-09
Högskolan i Gävle
www.hig.se
Box 801 76 GÄVLE
026-64 85 00 (växel)