Studentrekryteringskampanj 2022
Nu har årets studentrekryteringskampanj rullat i gång. Den fortsätter som förra året under devisen "Plugga det du gillar" där bild och text kontrasterar varandra med en gnutta humor och ger oss lite huvudbry.
Nu har årets studentrekryteringskampanj rullat i gång. Den fortsätter som förra året under devisen "Plugga det du gillar" där bild och text kontrasterar varandra med en gnutta humor och ger oss lite huvudbry.
Som tidigare år är kampanjen framtagen i samarbete med Högskolans reklambyrå Lundberg&Co och utgår från devisen "Plugga det du gillar".
Kampanjen består av 12 korta filmer och stillbilder för utomhustavlor. Ända fram till sista ansökningsdag 19 april är den synlig för målgruppen 18–35 år i olika digitala kanaler.
Bilder på utomhustavlor kan så klart ses av alla där tavlorna finns.
På Högskolans Youtube-kanal kan du se alla filmer som ingår i kampanjen. Den här filmen gäller för våra lärarutbildningar.
Två av stillbilderna som ingår i kampanjen och som visas på utomhustavlor.
Fastighetsmäklarprogrammet, 180 hp
Kompletterande pedagogisk utbildning, 90 hp
Lärarprogrammen
Människa-kultur-religionsprogrammet, 180 hp
Har du frågor eller funderingar om studentrekryteringskampanjen?
Mejla till: kommunikation@hig.se
KONTAKT
Högskolan i Gävle
801 76 Gävle
026 - 64 85 00
Följ oss i sociala medier