Kontakt

Kontakta Learning Centers support

Om du har frågor, kommentarer eller förslag som rör flexibel utbildning eller tekniska hjälpmedel i undervisningen, kontakta Learning Centers support.

Måndag ­‑ fredag 8.00‑15.00, telefon: 026 ‑ 64 87 00
E-post: blackboard@hig.se, supportsystem: support.hig.se
Besökstid: 09.00‑15.00.
Vi sitter i personalkorridoren på plan 4 i biblioteket, ring på klockan så kommer vi och öppnar.

Under sommaren och storhelger förekommer andra öppettider.

Men om ditt ärende gäller användarkonto, inloggning eller liknande, ska du kontakta IT-support på telefonnummer 026-64 88 80, support.hig.se eller itsupport@hig.se.

Kan du inte logga in i ärendehanteringssystemet?

Använd nedanstående formulär om du behöver skicka ditt ärende till Learning Centers support utan att logga in.

Fyll i så mycket information som möjligt så kan vi hjälpa vi dig snabbare. Personnummer behövs om vi måste ta kontakt med IT-support för att lösa ditt ärende.








Publicerad av: Elisabeth Jansson Sidansvarig: Jenny Ericsson Sidan uppdaterades: 2019-08-06
Högskolan i Gävle
www.hig.se
Box 801 76 GÄVLE
026-64 85 00 (växel)