Forskarpresentation

Lena Svennberg

Forskarpresentation

Lena Svennberg

Universitetslektor

Forskningsämne: Idrottsvetenskap

AKTUELL FORSKNING

LÄS MER OM

  • Publikationer

Konferensbidrag

Svennberg, L. & Redelius, K. (2018). PE Assessment Policy and Enactment in Sweden. . [Mer information]
Svennberg, L., Meckbach, J. & Redelius, K. (2015). Swedish PE Teachers’ Grading Practice in a Standard Based Grading System. 20th annual Congress of the EUROPEAN COLLEGE OF SPORT SCIENCE 24th - 27th June 2015, Malmö – Sweden : BOOK OF ABSTRACTS. S. 153-. Länk [Mer information]
Svennberg, L., Meckbach, J. & Redelius, K. (2015). To Grade or not to Grade Motivation and Effort : Swedish PE Teachers’ Grading Practice in Relation to National Grading Standards. . S. 654-. Länk [Mer information]
Svennberg, L., Redelius, K. & Meckbach, J. (2014). Repertory Grid : makes people talk. ECER 2014. Länk [Mer information]
Svennberg, L. (2013). Exploring four teachers’ gut feeling of what to grade in physical education and health. . [Mer information]
Svennberg, L. (2010). Vad har lärare i idrott och hälsa för underlag när de sätter betyg? : Kan Repertory Grid synliggör den tysta kunskapen?. . [Mer information]
Publicerad av: Camilla Haglund Sidansvarig: Annika Strömberg Sidan uppdaterades: 2019-12-12
Högskolan i Gävle
www.hig.se
Box 801 76 GÄVLE
026-64 85 00 (växel)