Välkommen till kursen Organisationskommunikation 7,5hp
På denna sida kan du läsa mer om kursregistrering, kursupplägg med mera. Här hittar du även länkar till din kursplan och kursens schema. Kom ihåg att tacka ja till din plats via antagning.se!
På denna sida kan du läsa mer om kursregistrering, kursupplägg med mera. Här hittar du även länkar till din kursplan och kursens schema. Kom ihåg att tacka ja till din plats via antagning.se!
Kursen ges på helfart under vecka 18-22
Kursnamn | Organisationskommunikation |
---|---|
Kurskod | MKG302 |
Anmälningskod | 22605 |
Ansvarig akademi | Akademin för Utbildning och Ekonomi |
Kursansvarig lärare | Gabor Bora E-post: gabor.bora@hig.se Tel: 070 972 65 73 |
Kursadministration | Monika Karlsson E-post: studentsupport@hig.se |
För att kunna registrera dig på din kurs behöver du först skapa ditt användarkonto. Läs mer om hur du gör i våra "fem steg för att komma igång".
Om du inte registrerar dig på kursen i tid, mister du din plats. Kontakta din kursadministratör innan registreringsperioden löpt ut om du har problem med kursregistrering.
Om du är antagen med villkor kan du inte själv registrera dig på din kurs.
Period för kursregistrering: 19 april – 2 maj
För närvarande planeras undervisningen äga rum helt eller till en övervägande del genom online-föreläsningar och seminarier under kursens två första moment. Zoom-länkar publiceras på kursens canvassida och schema. Hur undervisningen sker för vårterminens två andra moment beslutas framgent utifrån Folkhälsomyndighetens och högskoleledningens riktlinjer. Info och upplägg om kursen kommer således att publiceras längre fram, i god tid innan kursen börjar, genom Canvas.
Canvas; Zoom
Efter att din kurs har avslutats kommer du att få en webbaserad kursvärderingsenkät skickad till din e-postadress. Dina svar i kursvärderingen är mycket värdefulla och synpunkterna hjälper oss att förbättra och utveckla kursen. Alla studenter som har läst kursen får sedan en rapport där alla synpunkter finns sammanställda.
Om du behöver pedagogiskt stöd på grund av en funktionsnedsättning måste du ansöka om det i god tid innan kursen börjar. Ansök gärna direkt när du har blivit antagen.
Om du inte tänker läsa kursen är det viktigt att du lämnar återbud så snart som möjligt. På så sätt kan platsen erbjudas till någon annan. Om du inte ännu registrerat dig så lämnar du återbud via ”Mina sidor” på antagning.se.
Om du vill avbryta kursen efter att du registrerat dig, så gör du det i Ladok. Om du gör avbrottet inom tre veckor efter kursstart kan du söka och bli antagen till kursen igen.
Biblioteket ligger mitt på campus och är öppet för alla. Aktivera ditt HiG-kort som lånekort på Biblioteket för att kunna låna böcker. Alla elektroniska resurser, så som e-böcker, artiklar och databaser når du via webbsidan med ditt användarkonto.
Studentcentrum i hus 22 är den naturliga mötesplatsen på Högskolan. Här träffar du kunnig personal som kan hjälpa dig med det mesta som rör dina studier. Här finns också Café Prego. Du kan även mejla dina studierelaterade frågor till studentcentrum@hig.se.
På Högskolan i Gävle finns flera stödfunktioner, som till exempel studievägledning, studenthälsa, skrivarverkstad och pedagogiskt stöd för studenter med olika typer av funktionsnedsättningar.
KONTAKTA OSS
Högskolan i Gävle
801 76 Gävle
026 - 64 85 00
Följ oss i sociala medier