Den som kan analysera en marknad och andra interna/externa faktorer har ett försprång gentemot konkurrenterna. Används dessa kunskaper på rätt sätt så är vägen till framgång spikrak!
Kursen fokuserar på strategisk marknadsplanering och lyfter fram förnyelsens roll. I fokus också framtidsaspekter och strategiska val. Inom ramen för kursen får du möjlighet att praktiskt tillämpa teoretiska modeller på valfritt caseföretag i syfte att föreslå framtida vägval.
För mer information se www.hig.se
Behörighetskrav
Marknadsföring A.Urval
HögskolepoängWebbanmälan öppnar cirka en månad före sista anmälningsdag.
När du väljer att ansöka till en kurs kommer du till Antagning.se där koden för din kurs kommer vara förifylld.
Mer om antagning på Antagning.se
*) Webbanmälan på antagning.se öppnar cirka en månad före sista anmälningsdag.
KONTAKT
Högskolan i Gävle
801 76 Gävle
026 - 64 85 00
Följ oss i sociala medier